بانک اطلاعات مشاغل ایران

این وبلاگ بانک اطلاعات مشاغل ایران را به صورت کامل در تمامی زمینه های کاری معرفی می نماید

بانک اطلاعات مشاغل ایران

این وبلاگ بانک اطلاعات مشاغل ایران را به صورت کامل در تمامی زمینه های کاری معرفی می نماید

بانک اطلاعات مشاغل ایران شامل اطلاعات 3 میلیون فروشگاه و 400 هزار کارخانه در سراسر کشور می باشد که در تمامی استانهای ایران به صورت مجزا قابل سفارش و دریافت اطلاعات تماس موبایل مدیران مشاغل است

طبقه بندی موضوعی

در این مدل از پارچه های گشاد و راحت استفاده می شود و برای کسانی که نیاز به لباس راحتی دارند گزینه مناسبی می باشد. طراحی این مدل به گونه ای است که مناسب افرادی می باشد که فرم بدنی مناسبی ندارند و می خواهند ایرادهای اندامی آن ها پوشانده شود. پارچه استفاده شده در آن ها ضخیم تر از مدل های دیگر است و با پلی بر روی آن فرم های مختلف ایجاد می شود. بسیاری از تونیک ها را با استفاده از انواع یقه ها فرم و مدل می دهند و از محبوبیت خاصی در بین طرفداران تونیک برخوردار می باشد.

بهتر است به هنگام خرید تونیک، مدل و فرم بدن خود را در اولویت قرار دهید. اگر بالا تنه شما لاغرتر از پایین تنه می باشد بهتر است مدل لباس تونیک شما از بالا به پایین عریض شود یا می توانید تونیکی را انتخاب کنید که در کناره های آن چاک داشته باشد. همچنین در نظر داشته باشید که تونیک های یقه باز و یا V شکل هم به بهتر شدن فرم شانه های شما کمک بزرگی می کنند. اما اگر بالا تنه شما درشت تر از پایین تنه شما می باشد، خرید تونیک با قد کوتاه می تواند توجه را از بالا تنه شما به قسمت پایین تنه جلب کند. 

راحتی تونیک و سایز مناسب آن در مراحل بعدی قرار می گیرد. تناسب فرم تونیک با فرم بدن خود را همیشه در نظر بگیرید، خط پایینی تونیک باید بر روی قسمت میانی ران شما قرار بگیرد. دامن یا شلواری که در زیر تونیک می پوشید بهتر است که تنگ و یا اسلیم فیت باشد. مثلاً جوراب شلواری و یا یک شلوار تنگ می تواند انتخاب های مناسبی باشد. مدل لباس دخترانه خود را با توجه به محیطی که آن را می پوشید، می توانید با یک بوت، کفش پاشنه دار و یا یک کفش تخت ست کنید.

همینطور داشتن یقه V شکل هم می تواند توجه دیگران را به سمت صورت شما ببرد. در صورتی که فرم بندی شما نرمال است یعنی قسمت بالا تنه و پایین تنه با هم هماهنگ است و کمر باریکی ندارید تونیکی بخرید که کمربند دارد چرا که این مدل به شما جذابیت چند برابری می دهد. اما اگر کمر شما باریک است تونیک های چسبان در قسمت کمر برای شما مناسب تر است. خانم های قد بلند برای خرید تونیک بهتر است تا مدلی را انتخاب کنند که طول آن تا روی قسمت میانی ران برسد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مدل تونیک.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی